Kategorie
Autor/Autorzy
Dostępność
Wysyłka w
Promocja
Nowa seria z klasyką amerykańskiej science fiction
Psi Power 2. Niemożliwość
Laurence M. Janifer (1933-2002) i Randall Garrett (1927-1987) to znany duet pisarski okresu amerykańskiego Złotego Wieku SF. Znani byli z poczucia humoru, a ich powieści były z tego powodu bardzo popularne wśród fanów fantastyki. Używali pseudonimu Mark Philips, od ich drugich imion. W Polsce znamy ich już z ciekawej powieści Deus Sex Machina, a Garrett dał się poznać jako twórca licznych opowiadań pisanych wspólnie z Robertem Silverbergiem.
John W. Campbell bardzo lubił teksty traktujące o zdolnościach pozazmysłowych, więc natychmiast kupił historię opowiadającą o polowaniu na telepatycznego szpiega – zabawną opowieść o staruszce owijającej sobie wokół palca wszechwładnych agentów federalnych. Autorzy poczuli się tak docenieni, że zaraz napisali jeszcze dwie powieści eksploatujące inne pozazmysłowe możliwości, w których bohaterami są ci sami agenci FBI.
-----
W drugiej części serii Psi Power o agencie FBI Malone nasz bohater, który wciąż nie bardzo wie, w jaki sposób udaje mu się rozwiązywać zlecane mu sprawy, otrzymuje kolejne zadanie. Tym razem rzecz dotyczy kradzionych samochodów i rozpływających się w powietrzu sprawcach. Kenneth Malone zaczyna podejrzewać, że znowu ma do czynienia z osobnikami o zdolnościach pozazmysłowych.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Psi Power 3. Supermózg
Laurence M. Janifer (1933-2002) i Randall Garrett (1927-1987) to znany duet pisarski okresu amerykańskiego Złotego Wieku SF. Znani byli z poczucia humoru, a ich powieści były z tego powodu bardzo popularne wśród fanów fantastyki. Używali pseudonimu Mark Philips, od ich drugich imion. W Polsce znamy ich już z ciekawej powieści Deus Sex Machina, a Garrett dał się poznać jako twórca licznych opowiadań pisanych wspólnie z Robertem Silverbergiem.
John W. Campbell bardzo lubił teksty traktujące o zdolnościach pozazmysłowych, więc natychmiast kupił historię opowiadającą o polowaniu na telepatycznego szpiega – zabawną opowieść o staruszce owijającej sobie wokół palca wszechwładnych agentów federalnych. Autorzy poczuli się tak docenieni, że zaraz napisali jeszcze dwie powieści eksploatujące inne pozazmysłowe możliwości, w których bohaterami są ci sami agenci FBI.
------
W trzeciej części serii Psi Power, niezwykle uzdolniony agent FBI, Kenneth Malone, otrzymuje arcytrudne zadanie. Otóż w USA, a także na całym świecie, mają miejsce niewytłumaczalne zdarzenia, które wprowadzają w chaos w funkcjonowaniu państw. Ujawniane są kompromitujące materiały i dokumenty, dochodzi do wielu dziwnych zbiegów okoliczności. Malone ma odkryć, kto za tym stoi. Trop wiedzie w zupełnie nieoczekiwanym kierunku.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Skaith 1. Ruda Gwiazda
Dostępność: średnia ilość
Skaith 2. Ogary Północy
Drugi tom trylogii Skaith o przygodach Era Johna Starka
Po uwolnieniu swojego przybranego ojca z rąk Różdżkarzy i oswojeniu sfory Ogarów Północy, Eric John Stark musi przedostać się na południe planety Krzywda, do pasa równikowego, gdzie lądują statki kosmiczne Unii. Ale sprowokowana przez niego rewolta powoduje, że Różdżkarze karzą opuścić Krzywdę pozaświatowcom.
Orszak Starka zaczyna wyścig z czasem. Na drodze stają mu liczne plemiona, niektóre pomagające Różdżkarzom. Eric John Stark prze jednak do przodu niczym gwałtowna burza, a jego przemarsz znaczą wygrane bitwy i oblężenia. Na planecie budzi się bunt przeciwko dotychczasowym władcom Krzywdy.
Dostępność: średnia ilość
Skaith 3. Rozbójnicy Skaith
Trzeci tom trylogii Skaith i przygód Erica Johna Starka
Eric John Stark wraz z uwolnionym z rąk Różdżkarzy ojcem mają wielki wpływ na olbrzymie zmiany na planecie Krzywda w systemie umierającej Rudej Gwiazdy. Ich rozpaczliwe próby wydostania się z prymitywnego świata doprowadzają do rewolucji i wojny domowej.
Niestety, właściciel ostatniego statku odlatującego z Krzywdy to pirat i więzi Starka, wykorzystując go do zbicia fortuny. Rozpoczyna też rabunek planety.
Stark musi się uwolnić i znaleźć nowych sprzymierzeńców, aby odbić z rąk piratów prom i spróbować powiadomić Unię Galaktyczną o sytuacji na Krzywdzie.
Dostępność: na wyczerpaniu